
Hoe snel en via welke aanbieder wordt de bestelling verzonden?
Kan ik een bestelling of een product retourneren?
Oh jee, er is iets mis, je bent niet blij. Wat nu?
Producten
Alle items in de webshop zijn met de hand uitgezocht, zorgvuldig gecontroleerd en gewassen/schoongemaakt.
​
Deze aanduidingen zijn bedoeld om klanten te garanderen, dat items écht in goede- en uitstekende- tot nieuw-staat verkeren. De gebreken van de 2e Kansjes worden duidelijk beschreven en afgebeeld. Zo weet je dus echt wat je koopt en wat je mag verwachten.
​
Mocht je toch twijfelen over een item, laat het ons gerust weten! We kunnen altijd even iets voor je opmeten of nakijken. Je kunt ons bereiken door een berichtje te sturen via ons contactformulier, door een mailtje te sturen naar hebbeshaarlem@gmail.com.
​
De conditie waarin een item in de webshop verkeert, wordt aangeduid middels één van onderstaande categorieën:
Nieuw:
Het artikel is ongebruikt en er zit nog een prijskaartje op/aan
​
Uitstekend:
Het artikel is zo goed als nieuw, er zijn geen zichtbare gebruikerssporen
Goed:
Het artikel heeft minimale gebruikerssporen (ziet er nog zeer goed uit)
Gedragen/Gebruikt:
Dit artikel heeft enkele gebruikssporen zoals licht pillige stof, scheurtje in een bladzijde, klein vlekje etc. Lees goed de productomschrijving!
2eKansje:
Dit artikel heeft een zichtbare vlek/vlekjes, een (gerepareerd) gaatje, of bijv. een kapotte doos. Maar het is nog goed voor een volgende ronde en kan nog prima gebruikt worden. De gebreken worden altijd vermeld in de productomschrijving
​
Bestellen in onze webshop gaat heel makkelijk. Heb je iets gevonden wat je leuk vindt? Dan kun je het item aanklikken en vervolgens 'toevoegen aan winkelwagen'. Je hebt daarna de mogelijkheid nog verder te winkelen in de webshop of door te gaan naar het afrekenproces.
Bestellen
Betalen
Je kunt in onze webshop eenvoudig betalen via iDeal, Apple Pay, Pay Pal of met je creditcard. Je wordt in het betaalproces automatisch doorgeschakeld naar de gekozen betaalapp. Dit wijst zich verder vanzelf.
Bij ophalen is contante betaling of betaling via een tikkie eventueel mogelijk, geef dit even aan in de opmerkingen, of tijdens het plannen van de ophaalafspraak!
Wij streven ernaar je bestelling binnen 1-3 werkdagen te verzenden. Je kunt je bestelling volgen met een track & trace code.
​
Wij bieden meerdere opties aan voor het laten verzenden/ophalen van je bestelling:
​
*Je kunt je bestelling thuis laten bezorgen door DHL voor €6,95 (alleen NL)
​
*Je kunt je bestelling thuis laten bezorgen als brievenbuspakketje door DHL voor €4.50
(let op: kan alleen met kleding, max. 2 items!)
​
*Je kunt je bestelling bij een pick up point laten bezorgen door Homerr (NL èn BE) voor €5 (dit duurt iets langer maar is nóg milieuvriendelijker).
​
*Woon je in (de buurt van) Haarlem? Dan kun je je bestelling eventueel ophalen, dit kan alleen op afspraak.
​
*Woon je in Haarlem Noord? Dan kan ik je bestelling ook thuisbezorgen voor €1,50.
Verzenden
Retourneren
Je hebt de mogelijkheid je bestelling of een deel van je bestelling terug te sturen binnen 14 dagen na ontvangst van je aankopen. De kosten van de retourzending zijn wel voor jouw rekening.
​
We vragen je ons te laten weten dat je een retourzending wilt doen en daarbij het volgende te vermelden:
-
je voor- en achternaam
-
je ordernummer
-
reden van retourzending
​
Je kunt ons op de volgende manieren bereiken over het doen van je retourzending:​
​
-
via het contactformulier
-
door een mailtje te sturen naar hebbeshaarlem@gmail.com
-
ons een berichtje sturen via Instagram
​
Na ontvangst van de retourzending storten wij het te verrekenen bedrag binnen 14 dagen terug.
Ben je onverhoopt toch niet helemaal tevreden? Vervelend!
​
Het kan helaas altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland of dat producten niet worden geleverd zoals verwacht, ondanks de zorg en aandacht die we aan de producten, de verpakking en de verzending besteden. We horen graag als eerste wanneer dit het geval is, zodat we de kans krijgen om, indien mogelijk, de klacht samen met jou op te lossen! Stuur ons altijd een mailtje in dit geval! hebbeshaarlem@gmail.com
We doen ons uiterste best om samen naar een oplossing te zoeken!